Meniu

Primul parc industrial de reciclare din România, Green Group prezintă o nouă identitate vizuală

București, 22 2020: Green Group, primul parc industrial de reciclare din România și unul dintre cele mai mari din Europa, a finalizat procesul de rebranding în aprilie, care constă într-o nouă identitate vizuală și un concept care valorifică impactul pozitiv al Green Group asupra mediului. Schimbarea identității și a conceptului este motivată de dorința de a crea unitate pentru toate mărcile Green Group (Green Fiber, Green Tech, Green DEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources), care oferă în prezent o multitudine de soluții în circuit închis pentru tratare, recuperare, reciclare și producție, 100% pe bază de deșeuri.

Noul concept, centrat în jurul unei afirmații puternice „Ceea ce a trăit odată, va trăi din nou” este inspirat din natură, din dinamismul și ciclicitatea vieții, pornind de la ideea că în natură nimic nu se pierde și ceea ce a trăit odată, va trăi din nou. De altfel, noua imagine reflectă viziunea și activitatea companiei Green Group, transformând deșeurile în noi resurse, trecând de la un concept de economie liniară la cel de economie circulară.

„Acum, Green Group are o arhitectură de brand redefinită, o identitate vizuală proaspătă inspirată din natură, elemente stilistice simplificate, coerente și consistente în toate materialele vizuale, un ton distinct al vocii și o poziționare corectă la nivel funcțional, emoțional și senzorial. Strategia de brand va asigura consistența atât la nivel național cât și la nivel european, Green Group fiind prezent cu produse obținute din material 100% reciclat pe mai multe piețe”, a declarat Georgiana Badalica-Petrescu, Brand Manager Green Group.

O parte a procesului de rebranding este schimbarea elementelor de identitate vizuală, mai precis, schimbarea logo-ului. Noul logo este o abstractizare a ciclului de viață și surprinde mișcarea elementelor, evoluția lucrurilor și frumusețea pură a formelor.

Rebranding-ul a necesitat și crearea unui nou site web (www.green-group.ro). Noul site este ușor de accesat și de navigat, adaptat special cerințelor vizitatorilor și oferă o experiență online complexă: acces rapid la informații care permite o utilizare prietenoasă și ușoară de pe orice tip de dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone). www.green-group.ro este o platformă responsive, de informare, prin care vizitatorii pot găsi rapid toate informațiile necesare despre activitatea Green Group.

Bazele pentru noua strategie de brand și identitate vizuală au fost stabilite și create de o echipă mixtă, formată din echipa de marketing Green Group, agenția Ideologiq și Headway.

Identitatea vizuală și noul concept de brand au fost dezvoltate de agenția Ideologiq.
„Acest proiect marchează și un moment de maturitate profesională pentru Ideologiq. Proiectul s-a derulat în etape consecutive, respectând toate elementele de comunicare ale unui brand puternic, cu obiective clare pe piața internațională: conceptualizare, integrare, unificare. Suntem mândri de echipa noastră extrem de bine organizată, inteligentă și aplicată, care a testat din nou ecuația care nu eșuează niciodată: idei + idealuri = demonstrații de succes”, a declarat Adrian Ichim, partener Ideologiq.

Strategia de poziționare a mărcii și planul de comunicare au fost dezvoltate de Headway, o agenție de strategie de marketing și transformare digitală. (www.headwaymakers.com).
„Obiectivele campaniei de re-branding au fost să modeleze o imagine unitară a grupului și să poziționeze Green Group, acolo unde merită, ca una dintre cele mai mari companii integrate de reciclare din Europa. O companie care are mare nevoie în zilele noastre și care are un impact real pozitiv asupra mediului, transformarea deșeurilor în noi resurse care pot fi utilizate în circuitul economic”, a declarat Raluca Păun, Senior Partner Headway.

Despre Green Group
Green Group și-a început istoria în 2002 și a devenit cel mai mare parc integrat de reciclare din Europa, specializat în gestionarea deșeurilor reciclabile, reciclarea și recuperarea diferitelor tipuri de deșeuri. Green Tech, parte a Green Group, este prima companie certificată la nivel internațional Gold Standard în reducerea emisiilor de CO2 prin reciclarea PET-ului în Europa, transformând deșeurile reciclabile într-o resursă economică valoroasă și economisind astfel resursele naturale și energie. Green Tech a lansat, de asemenea, primul proiect din Europa care implementează un proces standardizat de reciclare a deșeurilor PET, reducând emisiile de gaze cu efect de seră cu 45.380 de tone de CO2 pe an.

Despre Ideologiq
Ideologiq (www.ideologiq.com) activează pe piața locală și regională de peste 15 ani, dobândind o experiență solidă în procesul de comunicare digitală. Portofoliul de servicii oferite include strategie, creație, branding și design, social media marketing, marketing de performanță, dezvoltare și implementare de site-uri web și e-commerce, aplicații mobile și software personalizat, VR, integrarea inovației în toate proiectele dezvoltate. Ideologiq este în prezent una dintre cele mai recunoscute agenții digitale din România, formată dintr-o echipă de 20 de persoane din București, la care se adaugă colaboratori din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croația și Slovenia. Mai mult de jumătate dintre aceștia sunt profesioniști seniori, cu peste șapte ani de experiență în comunicarea digitală. Domeniile de expertiză ale agenției se concentrează pe domenii precum farma și medical, auto, retail, construcții și finanțe.