Meniu
Procedura avertizării de integritate

Activitatea GreenGlass se desfășoară cu onestitate și integritate și din acest motiv am implementat o procedură prin care pot fi denunțate abuzurile.

Scopul denunțării acestora este de a proteja compania împotriva abaterilor etice, a fraudelor și a oricărei nerespectări a legii care ar putea deteriora imaginea companiei, care ar putea provoca prejudicii comerciale sau atrage sancțiuni legale, afectând reputația și rentabilitatea companiei.

Procedura de raportare a abaterilor etice

Procedura de raportare a abaterilor etice, a neregulilor sau a oricăror încălcări ale legii prin dispozitive de alertare profesionale (avertizare).

Fiecare angajat, furnizor, contractant și subcontractant al Companiei, implicat în activitatea Companiei, poate depune, sub anonimat identitar, sesizări sau reclamații cu privire la acțiunile unui angajat sau ale altei persoane care acționează în numele Companiei, dar care încalcă legea sau standardele interne de etică și conduită în afaceri ale Companiei, prin intermediul unui furnizor de servicii dedicat independent („Furnizor de servicii”), fără a se teme de represalii.

Denunțătorii pot trimite sesizări/ reclamații, în mod confidențial și anonim, prin e-mail, poștă sau telefon, folosind informațiile menționate în
Politica de denunțare a abuzurilor.

Raportează

Bine ați venit!

Ați accesat Sistemul pentru preluarea avertismentelor de integritate pe care GreenGlass îl pune la dispoziția părților interesate pentru a comunica reclamații cu privire la abaterile de la regulile care reglementează activitatea companiei.

Formulând o plângere de bună-credință folosind acest sistem, obțineți statutul de alertă de integritate și beneficiați de protecția oferită de Politica de Protectie a Datelor cu Caracter Personal.

Pentru a trimite o reclamație, vă rugăm să apăsați butonul „Raportează”!